ثمینثمین، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
حدیثحدیث، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

◄ ♥ ►فرشته های زمینی◄ ♥ ►

حدیثم 2ماهه شد

1393/8/26 10:21
نویسنده : رویــــا
320 بازدید
اشتراک گذاری

حدیثم وقتی چهل روزگیت تموم شد بردیم مرکز بهداشت ..وزن و قدت عالی بود ولی قرار شد 20 روز بعدش برا پایان دو ماهگی و واکسن ببرمت....ترسو

بعداز ظهر اون روز هم از دکترت وقت گرفته بودم تا ببریمت و دکترت هم چکاپ کنه.به خاطر اینکه تو بغلم اذیت نشی با کریل بردیمت.توی سالن مطب وقتی بابا مهدی میخواست با کریل بلندت کنه یه لحظه بازوی کریل  تاب خورد و شما خانوم گلم رو با تشک و پتو سر داد رو موزاییک های سالن فقط یادم میاد  بلند جیغ کشیدم بدبورنگم پریده بود نای راه رفتن رو نداشتم وقتی پتو رو از صورت ماهت  کنار کشیدم دیدم خانوم خانوما توی خابه و خم به ابرو نیاوردی.تعجب..این صحنه از اون بهترین صحنه های عمرم بود چون هیچیت نشده بود و اصلا از خواب بیدار نشده بودی.گیج.خلاصه این شد که دیگه عزیز نزاشت دست به کریل بزنیم..اون روز خدا  خودش مراقبت بود و از دست بنده خدا کاری ساخته نبود قربون خدا برم که نگهدار شما دوتا  هستشفرشته

چهلمین روزگیت

حدیثم با عروسکاش

البته همیشه قرار نیست همه چی بر وقف مراد باشهخنده

حدیثم وقتی دوماهگیشو تموم کرد بردم مرکز بهداشت..قدش 52بود و وزنش5/30

نسبت به دو ماه قبل یعنی زمان تولدش دو کیلو  اضافه شده بود به وزنش که از نطر دکترش عالی بود...شکر خدا که دخملم سالم وسلامت بود و هست

ببخشید دخی جونم یه کوچولو خجالتیهگیج

روز تولد ابجی ثمین ..رستوران  پالیز

بوسبغل

پسندها (9)

نظرات (10)

مامان محمدطاها
26 آبان 93 14:54
سلام عزیزم خدا فرشته های زمینیتو واستون حفظش کنه از اینکه بهمون سر زدین ممنونم ، من لینکتون کردم
رویــــا
پاسخ
ممنونم گلم همچنین
مامان آریانا
26 آبان 93 18:37
سلام ماشاا... خیلی فرشته های قشنگی دارین
رویــــا
پاسخ
مرسی عزیزه دلم
مامان آریانا
26 آبان 93 18:38
ضمنا من لینکتون کردم
رویــــا
پاسخ
همچنین خانومی
افسون
26 آبان 93 21:36
سلام عزیزم . خوبی ؟ دخمل گلی ها خوبن ؟ من لینکتون کردم گلم .
رویــــا
پاسخ
سلام افسون جونم...مرسی خانومی شکر خدا خوبن...از روی ماه روشا ببوس.. شما هم لینکی گلم
مامان لیلی
27 آبان 93 11:17
سلام خانمی... چه کوچولوهای نازی دارین خدا براتون حفظشون کنه
رویــــا
پاسخ
سلام مامانی..مرسی خانومی سلامت باشی به روی چشم
مامان ریحانه
27 آبان 93 18:15
سلام عزیزم ممنون که به وبم سر زدی کوچولوهای خیلی نازی داری عزیزم با اجازه ی شما لینکتون کردم و به جمع دوستانم دوست دلسوز و مهربانی منند شما را اضافه کردم
رویــــا
پاسخ
سلام ریحانه جونم ممنونم خانومی مرسی که قابل دونستی و سر زدی...شما هم لینکی خانومی
افسون
28 آبان 93 0:12
سلام عزیزم . ماشالله چه نازه . خدا حفظش کنه . لپشو محکم ببوس .
رویــــا
پاسخ
به روی چشم خانومی..مرسی گلم که تشریف اوردی
مامانی و بابایی
28 آبان 93 7:56
خدا این خشگلا رو براتون حفظ کنه در ضمن دو تا دوست ناز به دوستای فاطیما کوچولو اضافه شده
رویــــا
پاسخ
مرسی مامانی جونم...ممنونم که سر زدی از روی فاطیما جونم ببوس
❤ مـآمـآטּ פ بـآبـآ ❤
1 آذر 93 11:48
الهـــــــــــــــــی چقده نـــــــــــــــــازی دخترک
رویــــا
پاسخ
مرسی خاله جوننننننن
مامان سمیرا
1 آذر 93 15:01
بزنم به تخته چه خوشگله این دخدرهههه جیگرشو
رویــــا
پاسخ
مرسی سمیرا جونم ایشالله کوچولوی تو رو ببینم ...