ثمینثمین، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
حدیثحدیث، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

◄ ♥ ►فرشته های زمینی◄ ♥ ►

♥روزهای ماندگار♥

1394/2/9 8:45
نویسنده : رویــــا
1,011 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی عزیزم و فندقهای دوست داشتنی

میدونم که خیلی وقته نبودم و نتونستم جویای حال عزیزانم باشم شرمنده ام 

 روزهایی بود که ناراحت بودم و هم خوشحال ッ

روزهایی که به دور از مشکلات با خنده فرزندانم خوشبختی رو احساس کردم و بیشتر از همیشه  شکرگذار پروردگارم بودم

خدایم رو شکر میگویم به داشتن فرزندانی سالم و زندگی که به دور از استرس و نگرانی ها بیرون از خانه سپری میشود

عید سال ۹۴هم سپری شد البته با خوبی های فراوان و بدی هایی که اصلا به چشم نیومدن

بهترین روزهایم در کنار خانواده ام گذشت خانواده که همیشه کنارم هستند

و تنهایم نگذاشته اند

حال شاه بانوی خانه ام بسیار عالی هست و کمک دست مادر

و همیشه مراقب حال خواهر کوچک بوده و هست‌ 

وحال فینگلی مامان هم که بسیار عالیه ....روز به روز بزرگتر میشه و

به شیطنتهایت افزونتر

هر روز خدا که میگذرد بیشتر عاشق همدم روزهای سختم میشوم

 روزهایی که باعث میشه بیشتر از قبل ها بشناسمش

------عزیزم به بودنت و به داشتنت افتخار میکنم ----

امیدوارم دراینده فرزندانم هم همسری مانند پدرشان داشته باشند

اگر این چنین باشد که دیگر هیچ نگرانی ندارم

برسیم به ایامی که به روایت دوربین خاطره شدند

روزها سپری میشه نوروز94 هم رسید البته قبل عید حدیث گلی مامان

اولین مروارید سفیدش رو در اورد و باعث شد که خانواده

یه دندونی توپ مهمون مامان باشن..

عید نوروز ولحظاتی شیرین و به یادماندنی که به خاطره ها پیوستمحبت

 

یه پذیرایی جانانه از فینگیلی مامانخندونک

سکانس یه تیکه از فیلم هندی که بازیگرای اصلیش عمو بهزاد و حدیث گلی بودنگیج

دایی فرخ جونم چقدر خوبه که هستیبوس

یه عکس ماندگار از لنز دوربینی که 4سال پیش  همین  منظره رو  خاطره کردمحبت

قربون خانوم کوچولوی خودم بشم که هر وقت اراده میکنه مامان باید ببرمش حیاط تا تاب برهبغل

خواهر گلم زیباارزو جونم عاشقتمممممممبوس

عروسکهای بی تکرارم بوس

شاه بانوی خانه ام فرشته

کلوچه خوشمزه مامانخوشمزه

قربون بابای گلم بشم که هر چقدر گفتم بابا  اذیتت میکنه گفت نه عیب نداره بزار بازی کنه

بابای گلم ایشالله همیشه سایه ات بالای سرمون باشهبغل

الهی قربونت بشم که داشتی حق خودتو از حلقوم اجیکست میکشیدی بیرونخندونک

اینم یه اختتامیه شیرین عینک

بفرمایید دهنتون رو شیرین کنیدخوشمزه

پسندها (16)

نظرات (14)

مامان روژینا
28 اردیبهشت 94 12:19
ای جانم جفتشون چقد ناز و دوست داشتنی هستنخدا حفظشون کنهمن عاشق اینم دو تا نی نی داشته باشم
رویــــا
پاسخ
سلام عزیزه دلم ..قربونت بشم مرسی گلم خب فدات شم الان روژینا جونم خوب بزرگ شده چرا یه نی نی ناز دیگه عین روژینا جونم نمیاری ؟البته اینم بگم تا رژینا زیاد بزرگ نشده یکی دیگه بیار تا خوب باهاش هم بازی باشه
مامان ریحانه
28 اردیبهشت 94 12:50
سلام خانمی چه عجب شما آپ شدی دلم حسابی براتون تنگ شده بود ماشالله حدیث نازم چه بزرگ و خانوم شده و چقدر هم به خودتون شبیهه امیدوارم که سال خوبی را شروع کرده باشید عکسای دخملای نازت چه خوشگلن هزار تا بوس واسه دخترای ناز و ملوس
رویــــا
پاسخ
سلام ریحانه جونم..قربونت بشم دل به دل راه داره گلم یه چند وقت بود با گوشی ان میشدم دیگه شرمندتون شدم..ریحانه جونم حدیث و ثمینم کنار مادرم هستن من خودم نیستم نظر لطفته گل نازنینم
zakieh
29 اردیبهشت 94 0:55
سلام انشالله خدا حفظشون كنه
رویــــا
پاسخ
ممنونم عزیز
مامان ریحانه
30 اردیبهشت 94 0:46
وااااااااااای خدای من چرا من همچین فکری کردم باور کن رویا جون خودمم مونده بودم مامانته یا خودتی پیش خودم گفتم اگه مامان رویا جون باشه یعنی حدیث تا این اندازه به مادر بزرگش شبیهه اتفاقا گفتم حالا بذار بنویسم شبیهه خودته آخرش معلوم میشه دیگه حالا که فهمیدم چه ضایع بازی در آوردم صورتم اینجوری شد از خجالت خوب ماشالله مامانتونم جوونه حالا که اینطور شد لازم شد یه عکس از خودت حالا شده تو یه پست رمزی بذاری تا ببینمت و مقایسه کنم شما رو با مامانت
رویــــا
پاسخ
ریحانه جونم عاشقتم به خدآآآآآا...قربونت بشم حالا چرا ضایع بازی؟اصلانم خجالت نداره گفتم که بمب انرژی بود...به روی چشم الان باگوشی ان شدم ولی توی اولین فرست عکسهارو میزارم ..نازنینم رو ببوس و مراقب خودت باش عزیزمممم
مامان ریحانه
30 اردیبهشت 94 10:54
سلام رویا جون هیچ رقمه نمیتونم رمزو وارد کنم یه وقتاییکه بعضی از پستای رمزیو از طریق کامپیوتر نمیتونستم وارد کنم میرفتم از تبلت پوریا وارد میکردم صفحه باز میشد الان از طریق تبلت پوریا هم نمیشه
رویــــا
پاسخ
هعی وای منننننن..ریحانه تو میتونی سعی کن...دیدی اخرش تونستی
مامان رويا
30 اردیبهشت 94 20:32
دندوناتو بخورم چقدرتونازي گلم
رویــــا
پاسخ
مرسی رویا جونمممم فدای تو...یه بوس ابدار برا پینار جونمممم
♥♥ مه آ سا ♥♥
3 خرداد 94 3:03
سلام دوست عزیزم من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کــردم از شما دوست عزیزم میخواهم بهم لطفا رای دهید لطفا عدد 17 را به 1000891010 ارسال نمایید لطفا بهم رای بدید جهت دیدن عکس جشنواره ی من به وبلاگم مراجعه فرمایید
رویــــا
پاسخ
سلام مه اسا جونم خوشگل خاله چقد خانومی تو عزیزمممممم قربونت برم به روی چشمممم راستش مه اسایی ثمین و حدیث /لی هم توی مسابقه شرکت کردن کد رو بگیریم حتما خبر دار میکنیم
**مامان ایلیار**
6 خرداد 94 1:11
سلام به همه دوست جونهای نی نی وبلاگی مون، ایلیار کوچولو در مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده، اگه براتون مقدور بود لطف کنید عدد 103 را به سامانه 1000891010 پیامک کنید. پیشاپیش خیلی خیلی ازتون ممنونیم. از طرف ایلی پسر و مامانش
رویــــا
پاسخ
مامانی جونم به روی چشم ...ایلیا جونم رو ببوس
مهتاب مامان اشکان
6 خرداد 94 11:29
عکسای دخترای قشنگت چه خوشگلن هزار تا بوس واسه دخترای ناز و دوست داشتنی. ۳ خوشحال میشم به ما هم سربزنید .
رویــــا
پاسخ
سلام مهتاب جونم فدای تو گلم چشمات خشگل میبینن به روی چشم عزیزم صذرصد به وبلاگتون سر میزنم از روی ماه اشکان جونم ببوس گلم
محبوبه مامان ترنم
12 خرداد 94 10:16
سلام رویا خانم. خوبید؟ عذر خواهی می کنم که دیر جواب دادم. شرمنده . خدا دخترهای گلت رو حفظ کنه. من عاشق اینم که دوتا دختر داشته باشم. عزیزم من بابت قالب وبلاگ ترنم چند تا از عکسهاش رو فرستادم واسه سایتی که کارش طراحی قالب وبلاگ بود. اون موقع هزینه اش رو هفت هزار تومان گرفت. این هم لینکش هست http://gogoli-temp.blogfa/ وبلاگهای زیادی هست که کار طراحی وبلاگ انجام می ده.امیدوارم همیشه با دخترها خوش باشید. باز هم به ما سر بزنید
رویــــا
پاسخ
سلام محبوبه جونم خواهش گلمممم ..راستش یه وبلاگی رو خودم طراحی کردم ولی عمرا به پای وبلاگ ترنمم نمیرسه عزیزم سعی میکنم وقتی تکمیلش کردم جایگزین کنم ولی یه جاهایی ایراد داره البته که وبلاگ ترنم جون به دست یه خبره طراحی شده...دست گلت درد نکنه گلم و از روی ماه ترنم جان ببوس عزیزم...ممنونم که به دنیای ما هم سر سزدی و خوشالمون کردی
پریسا مقصودی
19 خرداد 94 1:39
سلام مامان رویا منم يه سايت زدم ولي بازديدم کمه اگه تونستين پيش منم بيا خوشحال ميشم از حضورتون.در ضمن خیلی خوشحال می شم با سایت های خوبی مثل شما تبادل لینک داشته باشم. ممنون
رویــــا
پاسخ
سلام پریسا جونم ممنونم گلم به روی چشم
مامان سمیه
14 تیر 94 21:15
آخ که کلوچه گفتی با شکم روزه دهنمون آب افتاد.... خدا کلوچتو نگه داره... به ما هم سر بزن
رویــــا
پاسخ
سلام سمیه جونمممممبه روی چشم بانووووو
مامان سمیه
14 تیر 94 21:17
آیدا
15 تیر 94 12:22
من اخرش اینارا میخورم ازمن گفتن بود