ثمینثمین، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
حدیثحدیث، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

◄ ♥ ►فرشته های زمینی◄ ♥ ►

♥نازبانویم مکلفـــــ بودنتـــــ مبارڪ♥

1394/10/19 10:19
نویسنده : رویــــا
781 بازدید
اشتراک گذاری

نـــــازنیـــــنم چقـدر خوشبخـتم برای داشتـن تو فرشتـــــه زیبـــــایم و شاکر خداوند بزرگـــــم هستم که مکلفـــــ شدنتـــــ را به دیـــــده منتـــــ تماشـــــاکردم..

چقـــــدر احساس غرور میکردم با تماشایتـــــ

ناز بانویم تن حریرتـ را با شکـــــوفه های اسمانی اراستـــــه ام برای پاکـــــی و خلوصتـ نزد خداوند ممـــــنان و امید بر این دارم کـه همیشـه و همه وقتـ شکـــــر گذار پروردگـــــارتـــــ باشی

……………………………………………

چند روز مانده به مراسم،عکسهای لوح گرفته شد و با سفارشی که به مربی عزیز کرده بودم تماس گرفتند و اونجا حاضر شدم تا شاهد ذوق کردن عسلم باشم

۱۶دی ماه روز جشن بود و من بیشتر از ثمینم ذوق داشتم و کلی برای اون دقیقه لحظه شماری کرده بودم اون روز خونه عزیز جون بودیم و حدیث رو به دست خواهرم ارزو سپردم و صبح ساعت ۷:۳۰بابامهدی اومد دنبالمون تا ببره مدرسه

وقتی رسیدیم مدرسه بعد از نیم ساعت سوار سرویس شدیم و راهی زیارتگاه سید حمزه شدیم چون قرار بود اونجا مراسم برگزار بشه

ثمینم به همراه دوستش مینا  

وقتی رسیدیم ارامگاه شهریار بیشتر جلب توجه میکرد و ثمین با دیدن مقبره شهریار بیشتر به وجد اومده بود 

 

 قبل از ورود  خانم مربی عزیز و ثمین و مینا جلو دوربین ژست گرفتن

و زمان برگزاری مراسم و شاه بانویم در لباس مخصوص مراسم 

 

بعد از مراسم و نماز، از فرشته هاومهموناپذیرایی شد  

البته با سالاد الویه،میوه،شکلات و آش

 

 

 

 

 اون روز ۵۰۰نفر مهمون داشتیم و چون از اعضای انجمن بودم زیاد نتونستم به فرشته ام برسم ومجبور بودیم به سفره ها و اشپزخونه برسیمناراحت 

بعد از پذیرایی لوح ها داده شدن و جوایزی هم برای تشویق به فرشتها اهدا شد 

 

بعد از پایان مراسم از مدیر و مربی و دوستان خداحافظی کردیم راهی خونه عزیز جون شدیم چون دلتنگ وروجک کیس طلایی شده بودیمبغل 

اینم از خاله ریزهنیشخند

 

 خلاصه روز جشن به خوبی و خوشی برگزارشد و همه اون لحظه هایی که در ذهنمان سپری میشد به زیبایی شکل گرفت وتبدیل به یک روز به یادماندنی شد ‌

البته که دست مدیر و مربی های عزیز مدرسه درد نکنه که اون روز رو در خاطر عزیزانمان به یک روز پر خاطره و به یادماندنی کردند

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

روز ۲۸ابان تولد خاله ارزو بود و ناز بانویم با خواهر فندقی خودش یار و همدم روز میلاد خاله ارزو بودن.

ارزویم،روزهایی مملوع از زیبایی برایت ارزومندم 

شیرینی هارو خودم برا اجیکسم پخته بودممژه 

 

۲دیماه هم باز یه روز خوب و به یادماندنی داشتیم

تولد یار و همدمم که بهترین روزهاررو برایم رقم زده 

 مهدی عزیزم روز میلادت مبارک

اینم از کیک و ژله دلخواه بابایی که خودم پختملبخند 

 

درست چهارروز بعد یعنی ۶دیماه تفلد خودم بود براهمین استین هارو بالازدم و شروع به پختن کیک تولد خودم کردمنیشخند 

البته کیک به همراه شیرینی های دلخواهم 

 

اینم چندتا عکس از ابنبات عسلی و البته خرابکاریشون که باز ادامه دارهقلب 

باز هم رژ بیچاره که به دست فندقی افتاد و باعث شد اون روز کلی بخندیم

 

زله مامانی  

 

 

شکوفه بهاریم که عاشق خنده هاشمبغل 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (14)

مامان ندا
20 دی 94 0:37
سلام رویا جون خوبی بالاخره اومدی جشن تکلیفت مباااااااااارک ثمین جونم...خالا که دیگه خانوم شدی و مکلف شدی انشاا.. همیشه توراه دینت قدم برداری و همیشه موفق باشی عزیز دلم چه جشن قشنگی..رویا جون حتما خیییییلی کیف داره دخترتو تو چادر جشن تلکیف ببینی...الهی که همیشه شاد باشی.. دخمل فسقلی هم که طبق معمول با شیطونیاش کلللللللی دلبری میکنه آخه رویا جون ،عزیزم چرا رژ لباتوم یذاری دم دستخب دختره دیگه..بایدم به خودش برسه واااای رویا جون شما چقد هنرمندید..چه کیکای خوشگلی..به به فرشته هاتو ببوس
رویــــا
پاسخ
عاشقتم هوارتآآآآآآا
مامان ندا
20 دی 94 0:45
سلام رویا جون.خوبی؟ بالاخره اومدی جشن تکلیفت مباااااااااارک ثمین جونم...خالا که دیگه خانوم شدی و مکلف شدی انشاا.. همیشه توراه دینت قدم برداری و همیشه موفق باشی عزیز دلم چه جشن قشنگی..رویا جون حتما خیییییلی کیف داره دخترتو تو چادر جشن تلکیف ببینی...الهی که همیشه شاد باشی.. دخمل فسقلی هم که طبق معمول با شیطونیاش کلللللللی دلبری میکنه آخه رویاجون ،عزیزم چرا رژ لباتو میذاری دم دستخب دختره دیگه..بایدم به خودش برسه واااای رویا جون شما چقد هنرمندید..چه کیکای خوشگلی..به به فرشته هاتو ببوس
مامان ندا
20 دی 94 0:54
سلام رویا جون.خوبی؟ بالاخره اومدی جشن تکلیفت مباااااااااارک ثمین جونم...خالا که دیگه خانوم شدی و مکلف شدی انشاا.. همیشه توراه دینت قدم برداری و همیشه موفق باشی عزیز دلم چه جشن قشنگی..رویا جون حتما خیییییلی کیف داره دخترتو تو چادر جشن تلکیف ببینی...الهی که همیشه شاد باشی.. دخمل فسقلی هم که طبق معمول با شیطونیاش کلللللللی دلبری میکنه آخه رویاجون ،عزیزم چرا رژ لباتو میذاری دم دستخب دختره دیگه..بایدم به خودش برسه واااای رویا جون شما چقد هنرمندید..چه کیکای خوشگلی..به به فرشته هاتو ببوس[ماچ
رویــــا
پاسخ
سلام ندا جونم قربونت بشم خجالتم دادی خواهر...ممنونم که تنهام نزاشتی گلم...این چندوقتی که نبودم سرگرم درس و مشق ثمینم و شیطونیای حدیثم بودم هر از گاهی هم که سر میزدم و میدیدم کسی پیگیر نشده با قیافه ی اویزون از سایت خارج میشدم امروز کلی ذوق مرگم کردی خواهر هم از بابت نظر صبحتون که خداوکیلی خیلی خوشحال شدم و هم از نظر شبتون که دیگه باید گفت دستمریزاد خواهرمممم
محجوب بانو♡♡آقاسید
20 دی 94 14:46
سلام عزیزم به به چه عجب خواهر همش میومدم بهت سر میزدم ولی نبودی خیلی دلم برات تنگ شده بود خیلی خیلی خوشحال شدم پیشمون اومدی مهربون ممنونم
رویــــا
پاسخ
سلام محجوب جونم فدای تو گلممممم...مرسی مهربون
مامان وبابا ستیلا
26 دی 94 11:55
با سلام .از اینکه برامون همیشه نظر می گذارید خیلی ممنونیم.ثمین خان جشن تکلیفت مبارک انشاله که همیشه زیر سایه فاطمه زهرا بزرگ بشی ورههرو راه ایشان باشید.
مامان ریحانه
27 دی 94 1:32
سلام رویا جونم خوبی عزیزم دخترای نازت خوبن مکلف شدن ثمین گلم مبارک چقدرم تو چادر نمازش خوشگل شده شده عین فرشته ها چقدر خوب که همراهشون بودی منم خیلی از این کارا خوشم میاد کلی ذوق داره خوب تولد آرزو خانوم و آقای همسر و خودت مباااااااااااااااااااارک ببین چه کردیها حالا بین خودمون باشه کیک تولد خودت و قشنگتر درست کردی تازه روبانم زدی اما ماشالله خیلی هنرمندو با حوصله و با سلیقه ای آفرین دوست هنرمندم فدای خاله ریزه بشم من که سرانه ی لوازم آرایشی به خاطر این وروجک بالا میره از بس رژاتو خراب میکنه و تو مجبوری رژ بخری قربون خنده ها و قایم شدنش رویا جون عکسا خیلی قشنگ شده روی ماه دو تا فرشتتو خیلی ببوس
رویــــا
پاسخ
سلام ریحانه جونم قربونت بشم مرسی از پیامت خداییش کلی ذوقکردم والا راستشو بخوای روز تولد شوهر جان مریض بودم و با زور سر پا بودم ...البته پارتی بازی به گوششوهر جان نرسه صلواتتتتتتتتتتت ریحانه جونم چشمات قشنگ میبینن...فدای تو
مامان ریحانه
27 دی 94 11:52
سلام رویا جونم خوبی عزیزززززززم دخترای نازت خوبن رویا جون دیشب برات کامنت گذاشتم بیشتر از 5-6 بار ارسال کردم ولی نمیدونم چرا ارسال نمیشه اصلا وقتی با کامپیوتر میام وبت کلی طول میکشه تا عکسها باز بشه و بعد هم که ارسال نمیشه کامنتام حالا با تبلت اومدم ببینم چی میشه خوب مکلف شدن ثمین بانو مبارررررررک الهی که بیایو از جشن عروسیش واسمون بگی چقدرم چادر نمازش خوشگل و به خانوم طلا میاد شده عین فرشته ها چه خوب که خودتم تو جشن حضور داشتی من عاشق این مراسمام و دوست دارم توشون شرکت کنم خیلی ذوق داره تولد خواهر گلت و همسرت و خودت مبارک بابا هنرمند با سلیقه چه کیکهای خوشگلی درستیدی حالا بین خودمون باشه کیک خودت و قشنگتر درست کردی پارتی بازی کردیا برا خودت و روبانم زدی از دست این خاله ریزه فداش بشم من چه رژ مالی هم کرده خودشو بیخود نیست سرانه ی لوازم آرایشی بالاست از بس این وروجک رژای تو رو خراب میکنه تو هم مجبوری دوباره رژ بخری عکسها خیلی قشنگ شدن الهی که تنتون همیشه سالم باشه فرشته های نازت و ببوس
رویــــا
پاسخ
مرسی فدات شم ممنونم که پیشمی
√بهار مامانه★★ برسام ★★
7 اسفند 94 0:38
سلام عشقم انشاالله که زندگی خودت و ناز دخملای عسلیت پُر باشه از لحظات خوب و زیبایی که همیشه در یادتون نقش ببننده تولد خواهر گلتون رو هم با تاخیر تبریک عرض میکنم و امیدوارم همیشه سر گرم خوشی و شادی باشید عاشق اون عکس دخملی هستم که با چادر داره پستونک میخوره...قربون اون شکل ماهش بشماون عکسم که رژ زده عالی شده و کلی خوردنی شده دختر خانم خوشگلت هم در چادر مثل مرواریدی شده تویه صدف خدا حفظشون کنه الهی که هر دو دخمل ناز و خوشگلت خوشبخت و عاقبت بخیر شن...الهی که همیشه لبشون خندون باشه و در سلامت کامل زیر سایه ی پر مهر مامان گلی مثل شما باشن دوستتون دارم مامان و دخملای ناز در پناه حق ___________________________________ پ.ن:دوستم منو ببخش این مدت خیلی گرفتار بودم الانم در حال جا به جایی هستیم و داریم خونه رو عوض میکنیم امشب وقت کردم یه کوچولو بیام نت واسه همین سریع اومدم بهتون سربزنم
رویــــا
پاسخ
مرسی بهار جونم به پیش خواهر اومدی و بهش سر زدی...فدای تو گلم...از روی گل پسرم ببوس
√بهار مامانه★★ برسام ★★
7 اسفند 94 0:42
خواهری راستی یه نکته ی مهم من رمزتون رو فراموش کرده بودم فقط یادم بود ۵رقمی هست از ده شروع کردم به زدن و سومیش که همون .......باشه درست بود ببخش قصد فضولی ندارم ولی اگه کسی بخواد خیلی راحت میتونه رمزتون رو در بیاره اینو لازم دیدم حتما به دوست گلی مثل شما بگم تا اگه لازم دیدی رمزتون رو عوض کنید حتی اگه یکی از .... شروع کنه خیلی طول نمیکشه که بتونه رمزتون رو در بیاره البته ببخش فقط جهت اینکه بدونید و اطلاع داشته باشید عرض کردم دوستتون دارم
رویــــا
پاسخ
به روی چشم عزیزه دلم
سایه بانو
25 تیر 95 17:26
سلام جمع همه جمعه فقط جای ما خالیی خخخخخخخ منم هر هفته با مطالب قشنگ و کاربردی آپم خوشحال میشم ...همیشه پیشم بیای و منم همیشه پیشه شما بیام
رویــــا
پاسخ
سلام به روی چشم عزیزم
مامانی
1 مرداد 95 11:29
سلام عزیزم باکلی تاخیر اومدم بهتون تبریک بگم اول به سن تکلیف رسیدن دخترنازنین دوم تولدآبجی جوون سوم تولدخودتون ان شاا...همیشه شادباشید
رویــــا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوش اومدین ...زنده باشی عزیزم ممنونم از لطفت مرسی که پیشمون اومدی
مامان آنیسا
13 مرداد 95 15:33
ثمین جونم جشن تکلیفت مبارک
رویــــا
پاسخ
ممنونم خاله
سایه
14 مرداد 95 7:20
سلام گلم خوبی؟؟ پستتو خوندم ونظر گذاشتم و دوست دارم تو هم بیای چندتا مطلب آشپزی خوندم نظرتو بزاری حتمااااااااااااااااااااااااااا راستی من پیشاپیش لینکت هم کردم اگه افتخار لینک کردن دادی منو با عنوان, "" طلابانو-جذاب ترین های آشپزی برای مامان ها"" لینکم کن گلم منتظرتم
محجوب بانو
14 مرداد 95 17:28
امیدوارم مثل حنا با مسولیت مثه کزت صبور مثه ممول مهربون مثه جودی شاد و سر زنده و مثل سیندرلا خوشبخت باشید ! روزت مبارک دخملای خوشکل سلام خواهر جون دلم برات تنگ شده بود کجاییی اوووو جشن تکلیف دخملی هم تبریک میگم انشالله همیشه سلامت باشید
رویــــا
پاسخ
سلام نازنیم فدای تو گلم...خوبی عزیزم ممنونم که پیشمون اومدی