ثمینثمین، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
حدیثحدیث، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

◄ ♥ ►فرشته های زمینی◄ ♥ ►

♡دستـــــہ گل حدیثـ بانـــــو♡

1394/4/8 2:30
نویسنده : رویــــا
1,048 بازدید
اشتراک گذاری

سلـــــام خدمتـــــ ماماناے عزیزم...امیدوارم نماز روزه هاتون قبول درگاه حق تعالی بوده باشه :-)

یہ چند روزه ڪہ ویندوز کامپیوتر سر ناسازگاری باهام داره و اصلا به هیچ صراطے مستقیم نیستـ و اجازه نمیده بیام وبلاگ و پست جدید بزارم خلاصہ با ڪلے چنگ و جدل بہ این نتیجه رسیدیم ڪہ باید بره تعویض روغنی و جلو بندیشو باید اچارڪشے ڪنیمنیشخند.البتہ این ڪار باز دستـ عمو بهزاد رو میبوسہ ڪہ حڪم امدادرسان رو دارهنیشخندایشالله توی عروسیش جبران میڪنم فوقش دو بار بیشتر میرقصممژه...خب خیر سرم زن داداششم دیگه بیشتر از این از دستم بر نمیاد ڪہ!!!میاد؟؟؟زبان مجبور شدم با گوشیم انلاین بشم و پست جدید بزارم اوهخب بریم سراغ این یڪ ماه گذشتہ ڪہ هر وقتـ بہ وبلاگمون سر زدم با دیدن نظر های شما دوستان مجازی عزیزم ڪلے خوشحال شدم و بہ داشتنتون افتخار کرده ام و میڪنم

۲۳ اردیبهشتـ روز ثبت نام گل دخملیم بودقلب عشق مامان همون روز ڪارنامه هشت ماه زحمت کشیدنشو گرفت و با سربلندی پا به مقطع بالاتری از مرحله زندگیش گذاشت.. از بابتش خیالم راحته میدونم ڪہ دیگہ جاےهیچ گونہ نگرانے ندارم ....

از وقتی حدیث به دنیا اومده نفس مامان با دنیای کودکیش خداحافظی کرده و شده پاسوزه شیطنهای خواهر کوچکتر و همه ی توقع های یه دختر بالغ رو از طرف ما به جون خریده از بس گفتیم تو بزرگتری عیب نداره خودمونم باورمون شده که ثمینم توی سن بیشتر از ۷سال هست و دریغ از اینکه ثمین هم بچه هست و باید به خواسته هاے کودکیش احترام گذاشت ...ثمینم،فرشته مامان ممنونم به خاطر همه لطف هایی که در حق  مامان و بابا داشتیبغل  

اینم از روز ثبت نام

ابلهباز هم  دوربین برس بہ داد این ناتوانابله

 

 ثمینم و صحنه ای ڪہ نفس مامان به جای اینڪہ با دوستاش توی حیاط مدرسه بدو بدو ڪنہ خواهر ڪوچولورو داشت بہ چنگ و دندون میڪشید ڪہ نڪنه ابجی کوچولو افتاب زده بشهفرشته

 

 برسیم به سرفصل شیطنهای خانم کوچولوی خونمون ڪہ هر شیطنتی ڪه توی بساط داره رو دریغ نمیڪنه..یه روز بعد نماز نشسته بودم داشتم تسبیح های بعد نماز رو میگفتم که چشمم به حدیث افتاد ڪہ از دیوار گرفتہ بود و میرفت سمت گلدون بزرگی ڪہ کنار دیوار بود اصلا به فڪرم نرسید ڪہ احتمال داره حلش بده چون ازش بعید میدونستم قربونش بشم ثمینم هم داشت بازی میڪرد ڪہ یه لحظہ دیدم حدیثم با دست کوچیڪش داره گلدون به اون بزرگے زو حل میدهتعجب یه لحظه دیدم گلدون داره میافته تا خواستم بپرم سمت گلدون چادر نمازم گیرکرد به پام و نتونستم برسم ڪہ چشمتون اون روز بد رو نیاره ڪہ گلدون نازنینم رو زمین ولو شد و به هشت تیکه مساوی تقسیم شدناراحت..من و ثمین با دیدن صحنه شکستن گلدون هردومون هم زمان گفتیم یا ابلفضضضضضل،حدیث هم از  صدای افتادن و شکستن گلدون و هم فریاد من و ثمین ترسید و شروع کرد به گریهگریه

حالا گلدون که هیچ باید منت خانوم کوچولو رو میکشیدیم که گریه نکنهنگران اخه دخملم فدای سرت ،شکر خدا چیزیت نشده که چرا داری گریه میکنیسوال 

صدالبته که جای شڪر داشت چون اگر گلدون میافتاد رو حدیث نمیدونستم باید چیکار کنم ناراحتاینم از فینگیلی مامان درست بعد از حادثه که انگشت به دهن مونده بود  بغل

 

اینم گلدون هشت تیکه منوقت تمام

  

البته بعد از اون اتفاق یه فکرایی به ذهنم اومد ڪہ میشد گلدون شکستہ رو ترمیم داد.همون روز با ابزار هایی ڪہ داشتم شروع کردم به پیاده ڪردن ایده خلاقمیول 

و بعد سہ روز گلدون هشت پارچہ تبدیل شد بہ همینی ڪہ دارین میبینیننیشخند نیشخند 

 

راستی بهترین موقعیتی هست ڪہ از دوستای مجازی و نی نی وبلاگیم دعوت کنم به گروه هنر و خلاقیتی ڪہ توی لاین دارم ..گپ هنر و خلاقیت فقط وفقط مختص خانوم های خلاق و خوش سلیقه هست و صدالبته به هنر شما دوستای گلم ایمان دارم چون توی وبلاگتون از هنرهاتون لذت بردم...توی گپ خلاقیت هم به ایده های خلاق شما احتیاج دارم...بیشتر موضوعات گپ در مورد لوازم دور ریز و فکرهای نو در مورد لوازم کم مصرف خونمون هست مثلا از حلقه لاغری که توی هر خونه ای هست چطور میشه فرش بافت..البته این موضوع یک گوشه از اون همه ایده خوب توی گپ خلاقیت هست...عزیزانی که میخواهند توی گپ باشن خواهشا با این ایدی منو اد کنن و خودشون رو معرفی کن و ادرس وبلاگشون رو برام بفرستن بعد از تایید وارد گپ خلاقیت میشننیشخند 

saminfaraji 

راستی نگین جونم مامان فرشته کوچولومون ملیسا،بهتون قول داده بودم از فرشی که بافتم یه عکس توی وبلاگم براتون بزارم البته اونجوری باید باشه شفاف نیست همون تابلو فرشی هست که پشت سر حدیث جونم رو دیوار نصب شده ...نگین جونم اصلا به پای کارهای شما نمیرسه اینرو قبول دارمقلب  

بهتره برگردم سر بحثمون و خاطره های ماندگار روزهایی که گذشت و به کمک لنز دوربینم به خاطره ها پیوست 

هر روز بعد افطار بابا مهدی برا بستنی مهمونمون میکنه و خودش دلیلی میشه که پیاده روی هم داشته باشیم...چشمک

یڪ هفتہ قبل از ماه رمضون ثمینم با دوستاش قرار استخر داشتن البتہ یڪ نوع  گودبای پارتی دوستان مدرسه بودقلب 

 

 

مهمونی خونه دایی رامین و لحظه های ناب از فرشته های دوست داشتنیم که جونم به جونشون بنده خب خیر سرم توی دار دنیا دوتا برادر زاده بیشتر که ندارم قربون هردوتاشون بشمبغل

اخ اخ اخ چقد خونه دایی میچسبهنیشخند

قربونت بشه مامان به نظرت زیاد ولو نشدی؟؟؟؟خنده

اینم یه عکس تکی از ثمینم به سفارش سیمین جونم

 

یه روز خوب و یه هوای عالیییی

۲۴ خرداد تولد ثنا جونم (دختر عموی ثمینم)بود.کیک تولدشو خودم پختم ثناکه خیلی ذوق کرده بود چون یهویی شده بود و نمیدونست براش تولد میگیریمابله

اینم از همون شب تولد که خانواده عمو جواد  و ما و خانواده عمو عادل بودن و تولد رو توی خونه عزیزجون گرفتیم...عزیز جونم ایشالله همیشه درخونت به شادی ها باز باشهقلب 

ثمینم با رضا و ثنا جون

و در اخر یک سخن اموزنده ازحدیث بانویول

به پایان امد این دفتر....حکایت همچنان باقیستنیشخند 

مدیونین اگه فکر کنین این سخن از حدیثم نیستزبان

۳  

نظرات (29)

مسئول سایت نی نی عکس
9 تیر 94 13:26
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
رویــــا
پاسخ
سلام و ممنونم از لطفتون با افتخار عکس فرشته هایم را فرستادم
مامان ریحانه
9 تیر 94 17:11
سلام رویا جون اول اینکه امیدوارم که خواهر حال کامپیوترت خوب بشه و اوضاش وخیم نباشه و با یه نسخه ی ارزون به سلامت کامل دست یابد بعد از اینکه فدای ثمین جون بشم که انقدر باهوشه و همچنین آنقدر هوای آبجی کوچیکه رو داره واقعا آدم وقتی این مهر و محبت و بین بچه هاش میبینه کلی ذوق میکنه واااااااااااااای خدای من این وروجک چکار کرده خدا بهش خیلی رحم کرده خواهر وسایل اینچنینی رو فعلا از جلو دستش برداره خطرناکه ها خودمونیما چه قشنگ درستش کردی حالا چه جوری اینجوری شده تو کار بافت تابلو فرشم که هستی بابا هنرمند
رویــــا
پاسخ
سلام ریحانه جونمممم قربونت بشم چقد دلم برات تنگ شده بود فدای تو عزیزم هر وقت میام و شیرین زبونی های نازنین و پویایی رو میخونم کلی ذوق میکنم ایشالله حدیث جونم هم مث نازنین زهرا خوش سرو زبون بشهراستش وقتی گلدون رو درست کردم مامان هم گفت که وضعیت الان گلدون خیلی بیشتر خطری شده تا قبلش ممکنه اینه ها دستشو ببرن ولی حدیث از وقتی گلدون شکسته اصلا طرف گلدون نمیره ولی خواهر جونم به روی چشم مراقبش هستم..ریحانه جونم با چسب چوب و ایته شکسته ترمیمش کردم به عبارتی کوک کردمریحانه جونم یه چندتا تابلو فرش بافتم که این رو به خواسته همسرم و صدالبته که با پرداخت دستمزد رو دیوار خونه نصب کرد چون خیلی دوسش داشتیم...عزیزم با هنرهایی که شما دارین من عمرا به چشم نمیام عزیزم
مامان ریحانه
9 تیر 94 17:19
ای خواهر تو هم که کار ما رو میکنی مثلا بعد از افطار میری پیاده روی کالری بسوزونی دوباره کلی کالری به بدنت اضافه میکنی منم یه مدت بعد از شام میرفتیم با همسرم و بچه ها پیاده روی بعدشم یه بستنی میخوردیم یه بار به همسرم گفتم دیگه نمیخواد بریم پیاده روی چه فایده هر چی کالری میسوزونیم با خوردن بستنی جایگزین میشه خدا نگهدار دو تا برادر زاده های نازت باشه کیک تولدم که میپزی میگم بابا هنرمند عکسهای ثمین و حدیث خوشگلم خیلی زیباست روی ماه هر دو تا دسته گلاتو ببووووووووووووووس راستی عکس نازنین و پوریا تو پست قبلی که تولد پوریا بوده هست بعد هم اینکه نازنین زیاد برا عکس گرفتن همکاری نمیکنه باور کن با هزار بدبختی این تک و توک عکسو میگیرم
رویــــا
پاسخ
راست میگی ریحانه جونم یه چندوقته فک میکنم دو سه کیلویی اضافه دارم ولی شکر خدا از زایمانم به بعد تقریبا برگشتم به وزن دلخواهم چندروز پیش مادر شوهرم کلی ذوق کرده بود که رویا یکم وزن بگیر بهت میادولی خب وزن اضافه و کم تحرکی رو اصلا دوست ندارم باید بستی بعد افطار رو کنسل کنم به روی چشم ریحان جونم قربونت بشم من عاشق شیرینی پزی و اشپزیم البته الان با وجود حدیث یکم کند کار میکنم ولی باز همون علاقه قبلی رو دارم راستی عزیزم خدا برادر زاده های تو عزیزم رو هم حفظ کنه عمه بودن حس قشنگیه که نصیب هر کسی نمیشه
مامی آتریسا جون
9 تیر 94 17:56
سلام رویا جون فرشته های کوچولو ی نازت و می بوسم فدای ثمین جونم بشم که این قدر هوای آبجی نازش و داره خدا رحم کرده به حدیث جون، ولی مامانی هنرمندی ها خیلی خوشگل شده
رویــــا
پاسخ
سلام عزیزم ..مرسی عزیزترینم لطف داری خب یکی از فواید ابجی بزرگ داشتن اینه دیگه اره گلم خدا خیلی رحم کرده ولی حالا که به گلدونم نگاه میکنم میگم حدیثم عجب کاره خوبی کرده هآآآآآآآآانظر لطفتونه در مقابل هنر شما عزیزان که این چیزی نیست
**مامان ایلیار**
9 تیر 94 19:37
سلام، مرسی از لطفتون، روی گل دخترهامون رو ببوسین
رویــــا
پاسخ
سلام و ممنونم همچنین نارنین
مامانی
10 تیر 94 1:44
سلام رویاجوون ،نمازوروزه تون قبول درگاه حق خداحفظ کنه دخترهای نازتو وان شاا...همیشه درصحت وسلامت باشند خدارحم کردگلدون روی نازدخترمون نیفتاد،ماشاا...خیلی خوش سلیقه اید من ازکارتون خیلی خوشم اومد خیلی دوست دارم تابلوفرش ببافم امانمی دونم ازپسش برمییام یانه تولددخترعموجانم مباررک چه کیک خوشگلی آفررررین رویاجون خداحفظت کنه خانمی
رویــــا
پاسخ
سلام خانومی ...فدای شما ،لطف دارین عزیز چشماتون قشنگ میبینن...گلم من خودم وقتی خواستم تابلو فرش رو ببافم اصلا بلد نبودم ولی چون خیلی علاقه داشتم زود یادگرفتم صدالبته که شما هم اراده قوی دارین البته بزارین یکم مه یاس جونم بزرگ بشه چون توی این شرایط شاید فرش بافتن خستتون کنهاز روی ماه محمد یاسین و مه یاس جونم ببوسین
مامان پري❀◕ ‿ ◕❀❤❤❤
10 تیر 94 14:45
جونم خدا حفظشون کنه واسه مامان مهربونشون.
رویــــا
پاسخ
مرسی گلم
محجوب بانو
10 تیر 94 16:50
سلام عزیزم انشالله خدای مهربون عزیزاتون رو براتون حفظ کنـــــــــــــــــــــه خیلی ممنون که به بوی بهشت ما اومدید و برامون نظر گذاشتید باز هم منتظرتون هستیم
رویــــا
پاسخ
فدای تو گلم خواهش میکنم همچنین بانو
مامان مریم
11 تیر 94 18:26
سلام عزیزم از اینکه به من سر زدی ممنونم ،از روی بچه های نازتون ببوسید واقعا دوست داشتی ان این گل رو هم تقدیم می کنم به شما که این قدربامعرفتین و مهربون... _____$$$$$$ ___________$$$$$$$$ ___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ________$$$$$_$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$ _________$$$$$_$$$_$$$$$ _____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ ____________$$$$$$$$_$$ _____________$$$$$$_ $$ ______$$$$$_________$$ _____$$$$$$$_______ $$ ___$$$$$$$$$$$_____$$ _____ $$$$$$$$$___ $$ ________$$$$$$$__$$ __________$$$$$_$$ ___________$$$$$$ ____________$$$$ _____________$$ ____________$$____$$$$$$$ ___________ $$___$$$$$$$$$$ ___________$$__$$$$$$$$ ___________$$_$$$$$$ ___________$$_$$$$$ ___________$$$$$$ ___________$$$$ ___________$$
رویــــا
پاسخ
سلام مریم جونم مرسی گلم که اومدی و خوشحالمون کردی به روی چشم بانوووووو لطف دارین
مامان آنیسا
12 تیر 94 2:49
ممنون عزیزم من هم خوشحالم از آشناییتون حتما جزو لینک دوستان هستید
رویــــا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که اومدی همچنین بانو با افتخار لینکی گلم
مامان ندا
13 تیر 94 1:05
آخ خدا ببین جقدر ایندخترمون خااانومه و هوای آجی کوجولوشو داره ومراقبشهماشاا.. به ثمین جونم.. و قربون حدیث طلای عزززیزم..رویا جون جقدر ناز پستونک میخوره.. الهی که همیشه سلامت باشین..بووووووووس
رویــــا
پاسخ
سلام ندا جونم ..خاله جون مرسی که پیشمون اومدیفدای نگاه قشنگت بشم گل بانووووووندا جونم فک کن روزی دوبار اون پستونک رو گم میکنیم جونم بالا میاد تا پیداش کنم چون از بس حدیث گلی یا توی دستشه یا تو دهنشالبته خاله ندا قابل شما رو نداره هآآآا
ĸoѕαr
13 تیر 94 16:04
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سربزنید خاله.
رویــــا
پاسخ
سلام عزیزکم به روی چشم گلم
مامانی
15 تیر 94 9:05
سلام عزیزم خدا دو فرشته آسمونیتون را حفظ کنه ماشاالله چه خانم هنرمندی هستید شما خدا را شکر به دخترتون آسیبی نرسید گلدون که از اولش هم قشنگتر شده دخترهای ماهتون را ببوسید
رویــــا
پاسخ
سلام عزیزم لطف داری ناز بانوووووو
مامان ریحانه
15 تیر 94 20:03
سلام رویا جون خوبی عزیزم دخترای نازت خوبن ؟؟؟ نماز و روزت قبول خانومی در مورد عکسا پرسیدی من سایز عکسامو اول 50 انتخاب میکنم بعد کلیک میکنم و انتخاب بعدیم هم 50 هست و بعد از سیو کردن برای آپلودشون مشکلی ندارم و یه چیز دیگه این که من عکسامو تو قسمت my pictures میریزم فکر میکنم از زمانی که اینکارو کردم تونستم عکسامو در سایز بزرگتر آپلود کنم نمیدونم منظورتو درست متوجه شدم یا نه اگه این نیست بازم برام بیشتر توضیح بده
رویــــا
پاسخ
سلام ریحان جونمممم قربونت بشم زحمت کشیدی نا گلم بزار میام خصکصی توضیح میدم ابجی جونممممم
yasna
16 تیر 94 17:30
خداحفظشون کنه
رویــــا
پاسخ
ساغول جانیم
شیوا مامان بهراد
16 تیر 94 22:55
سلام عزیزم. خدا دخترهای نازت رو براتون نگه داره
رویــــا
پاسخ
شیوا جونم لطف داری گلممممم
خاله مهتاب
17 تیر 94 4:35
شاهزاده و پرنسسمن آپ شدن..خوشحال میشم بهمون سر بزنید...
رویــــا
پاسخ
به روی چشم ناز بانووووو
آبجی فاطمه
17 تیر 94 15:38
سلام خوب دیگه از این اتفاقا هم داره بچه داری امیدوارم زیر سایه ی پدر و ما درشون بزرگ شن بووووووووووس
رویــــا
پاسخ
هاوالآآآ فاطمه جونم بچه داری از دردسرها زیاد داره البته صدقه سر حدیثم خوشحالم که براش اتفاقی نیافتاده
مامان آنیل
23 تیر 94 15:56
رویا جان همشهری نازنینم ممنون که به وبلاگ آنیل اومدین تو این فضا هم میشه دوستای خوبی برا هم بود من و آنیل به دوستی با شما و دخترای گل تون افتخار می کنیم .
رویــــا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی نازنین لطف دارین ..صدالبته که میشه دوستای خوبی بود برا هم... ازروی ماه انیل جونم ببوسین
مامان روشا
26 تیر 94 14:08
سلام عزیزم امیدوارم همیشه درکنار گل دخترهای نازت لبتون خندون باشه گل دختراتوببوس خداروشکر که حدیث جون چیزیش نشد واقعا خیلی بده من که از وقتی روشاجون به چهار دست وپا افتاد هرچی داشتم جمع کردم الانم که پا گرفته وراه میره بیش ازحد دور میز تلویزیون میره اونم تو این روزا فر کنم بزنم به دیوار انشاالله هرچه زودتر خودشون بفهمن که چه چیزایی براشون خطرناکه من که خیلی میترسم روشاهرجا میره دنبالش میرم انشاالله همه بچه ها سالم وسلامت باشن بووووووووس
رویــــا
پاسخ
سلام عزیزکم فدای تو اره والآآآآ همه چیزی که دم دست حدیث از شانس بد من همش خطری هست..از روی ماه روشا جان ببوسممنونم که به دنیای ما سر زدی و خوشحالمون کردی
شیما مامی شاهین کوچولو
2 مرداد 94 0:24
ماشاله ب وروجکای خوشگل، خدا حفظشون کنه، شیرین و خواستنی ان
رویــــا
پاسخ
شیما جونم نظر لطفته عزیزم..مرسی که بهمون سر زدی نازنین
گیلدا
4 مرداد 94 15:34
آفرین به خواهر مهربون که هوای خواهر کوچیکترشو داره. خدا به دخمل وروجک رحم کرد. خیلی قشنگ درستش کردی مامان هنرمند
رویــــا
پاسخ
یکی از خوبی های خدا اینکه همیشه خواهر بودن بهترین و پاکترین هدیه خداست
nira
4 مرداد 94 22:43
رويا جون خيلي ممنون كه به وبلاگمون سر مي زنين ، خوشحالم از اشناييتون خدا دوتا دختر نازتونو حفظ كنه
رویــــا
پاسخ
سلام عزیزم لطف داری نازنین
مامان فاطمه
5 مرداد 94 8:22
ماشالا دخترای ناز ... خدا حفظشون کنه
roya
13 مرداد 94 11:39
افرین به ثمین جوووووون که هوای ابجی گلیش رو داااااااااره
رویــــا
پاسخ
رویای گلم خواهر بودن و خواهر داشتن بزرگترین معجزه خدا هست
roya
13 مرداد 94 11:40
خداروشکر که اتفاقی واسه حدیث جووونم نیفتاد...
رویــــا
پاسخ
اره خالخ رویا جونم خدا هوای فسقلیمو داشت
roya
13 مرداد 94 11:41
ماشالله چه مامان هنرمند و خلاقیخعلی قشنگ گلدونو بازسازی کردین
رویــــا
پاسخ
مرسی عزیزم ..لطف داری نازنینم
roya
13 مرداد 94 11:41
بیگ لااااااااااااااااااااااایک واسه عکسای خوشملتون
آبجی نگار
20 مرداد 94 12:27
خانوم گل ،مگه نمیدونستی جدیداگلدون هشت تیکه مدشده؟
رویــــا
پاسخ
والا چی بگم نگار جونم ...حالا فک کن گلدون شکسته مد میشد