ثمینثمین، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
حدیثحدیث، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

◄ ♥ ►فرشته های زمینی◄ ♥ ►

دنیای دونفره

1393/9/17 23:14
نویسنده : رویــــا
458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت همه مامانی عزیز.یه مدتیه نتونستم  پست جدید بزارم وحال دوستامو بپرسم ببخشید و امیدوارم که حالتون خوب و خوش باشه..البته تو این چندوقت ثمین گلی سر گرم درس و مدرسه بود و حدیثم هم یار روز های تنهایی مامان بوده و با مامان همکاری کرده...قربونشون برم که هر دوشون هوای مامان و بابا رو دارن ثمینم با درس خوندنش که افتخاری هست برا من و بابا مهدی و حدیثم هم با ساکت بودنشزیبا با من و بابا مهدی همکاری کرده و امیدوارم  تا اخر هم همینجوری باشه ولی چشمم اب نمیخوره متفکرچون حدیث رفته رفته شلوغ تر میشه و نیاز داره که یه وقتایی بغلش بکنم و باهم خونه گردی کنیمبغل

اینجا اونقد خسته بود که  سیمین جون {دایی جون}تاگذاشت رو تشک پستونک به دست خوابش بردبوس

پستونکش از دستش افتاده بود همش بیقراری میکرد ولی یه لحظه دیدم صداش قطع شده وقتی رفتم  بالا سرش دیدم داره با زور پستونک بع بعیشو میخورهتعجب

البته داشت به کوچیکتر از خودش زور میگفت نیم وجبیخنده

مچ گیری شدو داشت انکار میکرد خندونک

قربون خنده هاش برم که داشت به حرکات موزون اجی ثمینش میخندیدبغل

حدیثم الان دقیقا 4 ماه و 15 روزه هستش قربون خنده هاش بشم من

اینم یه مدل محو شدن در افقخندونک

پسندها (15)

نظرات (13)

مامان ریحانه
17 آذر 93 23:51
ای جااااااااااااااانم یعنی می خوام درسته قورتش بدم اونجا که پستونک بع بعیو تو دهنش کرده خاله فدات با اون خنده های شیرینت وای قند تو دلم آب کردی عزیز دلم
رویــــا
پاسخ
مرسی ریحانه جونم...نازنین زهرا رو ببوس عزیزم
مامان آریانا پرنسس مبارز
18 آذر 93 10:34
سلام ... خواهر واقعا نعمت بزرگیه انشاءا... خدا برای هم حفظشون کنه
رویــــا
پاسخ
مرسی عزیزم اره والاااااا..ایشالله اریانا جونم هم صاحب یه خواهر یا یه داداشی ناز میشه البته اگه مامانی نخواد که تنها باشهههه
مامانی
18 آذر 93 17:59
خوش بحالت عزیزم که دوتا فرشته داری ...واقعا که دخترافرشتن...ایشالله خدا یه فرشته هم به من بده..اخه من عاشق دخترم..خدانگهشون داره برات
رویــــا
پاسخ
ای جانممممم...ایشالله دختر دار هم میشی فدات شمممممم...راستی مرتضی کوچولو هم خیلی بزرگ و ناز شده خدا گل پسرتو برات نگهدارههههههه
افسون
19 آذر 93 0:30
سلام مامانی . خوبی ؟ ماشالله دخملی نازمون چقدر شیرین شده . روشا هم دقیقا مثه دخمل جیگر شما انگشت اشاره اش رو می خوره . همونجوری هم متفکرانه آدمو نگاه می کنه . دخملای گلت رو ببوس .
رویــــا
پاسخ
افسونم مرسی که بهم سر زدی روشا جونم رو ببوس
مامان محمدطاها
19 آذر 93 11:58
تین بوسا برای نی نی ناز
ابجی سجا
19 آذر 93 14:56
قشنگى دلتنگی اینه که هر جا دلش بخواد سرک می کشه این لحظه قسمت تو بود …
رویــــا
پاسخ
مرسی عزیزه دل...به خونه خودت خوش اومدی
مامان روژینا
20 آذر 93 8:31
عزیییییییییییییییز دلمچه فرشته های ناز و دوست داشتنی خدا حفظشون کنه برات عزیزممرسی که به ما سر زدیلینکت کردم گلم
رویــــا
پاسخ
مرسی عزیز دلم..نظر لطفته خانوم گلم...رزینا جونم رو ببوس..راستی شما هم لینکی عزیزم
ساسان اس ام اس
22 آذر 93 15:04
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان آنیسا
24 آذر 93 9:30
وای چقدر خوردنیه این کوچولوی خوشکل
مامان فاطی
26 آذر 93 2:44
سلام عزیزم خوبید میگم کد انیساتو جشنواره۱۵اگه تونستید باگوشی خودتون وخانواده بهش رای بدید خوشحال میشیم
رویــــا
پاسخ
به روی چشم خانوم گل
مامان رونيا
3 دی 93 13:35
وب زيبايي داري دختراي گل تون رو ببوسيد.دوستتون دارم
مامان رونيا
3 دی 93 13:46
چه فرشته هاي نازي داريد خدا حفظشون كنه
رویــــا
پاسخ
مرسی عزیزم...رونیا جون رو ببوس
مامان ریحانه
10 دی 93 18:07
سلام خانمی چرا پست جدید نمی ذاری دلم برای خودت و دو تا گل خوشگلت تنگ شده
رویــــا
پاسخ
سلام ریحانه جونم ببخش گلم راستیتش یه مدتی بود که وقت نداشتم به وبلاگ برسم به روی چشم خانوم گلم..حتما پست جدید میزارم..از روی ماه نازنین زهرا جونم ببوس