ثمینثمین، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
حدیثحدیث، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

◄ ♥ ►فرشته های زمینی◄ ♥ ►

…نگاهتـــــ را قابـــــ میگیرم…

1394/7/2 0:03
نویسنده : رویــــا
995 بازدید
اشتراک گذاری

نگاهتـــــ را قابـــــ میگیرم و در پس ان لبخندتـــــ را

عزیزترینم روز زمینے شدنتـــــ مبارڪ

تبریک تولد نی نی وبلاگ 

اینم از ڪیڪ مامان پز ڪہ با وجود وروجڪی همچون حدیٽـــــ

بهتر از ایـن از ابـــــ در نیومـــــد

ثمینـــــم شکوفه بهاریم ببخش که اون روز به خاطر مهمون داری نتونســـــتم ازتـــــ عکس تکی بگیرم و فقط فیلم دارمقلب

..عشق مامان  همیشه بخند تا رنگین شود روزهایم

البتہ بہ همراه ڪیڪ بامیہ هم پختـــــم

نوش جان و گواراے وجودتـــــ عسلـم

چندتـا عڪس از یڪ روز قبل تولد

قربون خنده هاتون بشم که با دیدن لبخندهاتون قند توے دلم ابـــــ میشہ

یه عڪس دستہ جمعے 

ثمین،ثنـــــاو حدیثـــــ  عزیزم

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (18)

مامان علی مردان
2 مهر 94 1:57
سلام عزیزم تولد فرشته نازت مبارک عزیزم خیییییییلی هنر مندی خوشبحال خونوادت
رویــــا
پاسخ
فدای تو گلم مرسی از لطفت.ممنونم خاله که تولد عسلن رو تبریک گفتی
مامان ندا
2 مهر 94 17:30
تولدت مبااااااااااااارک عسسسسسسسسسلم..ایشاا.. تولد ۱۲۰ سالگیت.. درکنار پدر و مادر مهربونت و خواهر کوچولوی نازت...
رویــــا
پاسخ
مرسی عزیزم...فدای تو
محجوب بانو 💟
2 مهر 94 19:21
سلام عزیز دلم تولد گل دخترتون مبارک باشه انشالله که 120ساله بشه خیلی خوشحال شدم پیشمون اومدی و خبرمون کردی
محجوب بانو 💟
2 مهر 94 19:23
تولدت مبارک عزیز دلم انشالله 120ساله بشی
رویــــا
پاسخ
فدای تو گلممممم..مرسی عزیزم
محجوب بانو
4 مهر 94 15:14
سلام عزیزم وب بوی بهشت ما بعد از مدتها آپ شده خیلی خیلی خوشحال میشیم بیای پیشمون و برامون نظر و لایک بزارید منتظرت هستیم نظر یادت نرررررررررررررررررره
محجوب بانو 💟
4 مهر 94 18:17
سلام عزیزم ما شما رو لینک کردیم خانومی شما هم اگه مایلید ما رو لینک کنید
رویــــا
پاسخ
مرسی گلم لطف کردیبا افتخار لینکی عزیزم
مامان ریحانه
7 مهر 94 19:41
سلام رویا جون خوبی عزیزم ممنون شرمنده دوست گلم که نگران شده بود چند وقتی بود شرایط خوبی نداشتم از این حرفها گذشته با تاخیر 8 روزه تولد ثمین گلم مبارک ایشالله جشن عروسیش نه بابا هنرمند قنادم هستیو ما خبر نداریم عجب کیکی عجب بامیه هایی چه عاشقانه های خواهرانه ای الهی که هیچ وقت خنده از روی لبان قشنگشون محو نشه عروسکای ناز قربون عکس دسته جمعیشون رویا جون ببوس خوشگلای نازو
رویــــا
پاسخ
سلام ریحانه جونم..خدا بد نکنه گلموالا چند روزه ثمین و حدیث هردوشون سرما خوردن و از اون طرف هم شوهر جان پاشون شکسته و من به تنهایی شدم کوزت خونههمش پرستاری میکنم و میشورم و میسابمولی شکر خدا گل دخترا خوبن و بابای خونمون هم که باید ۴هفته پاشون توی گچ باشه...فقط از خدا میخوام هیچ بنی بشری رو زمین گیر نکنه چون از حال شوهر جان میفهمم چی میکشهنازنینم چطوره؟خوب شده؟پوریا جونم هم که امیدوارم خوب باشه مرسی خاله ریحانه جونم از بابت تبریک تولدعزیزم در مقابل هنر شما من که هنری ندارم کدبانو جونم
مامان آنیسا
8 مهر 94 10:24
ثمین جونم تولدت مبارک ایشالا جشن 120 سالگیت خوشکلم
رویــــا
پاسخ
سلام خاله جونمو ممنونم عزیزم
مامان ریحانه
9 مهر 94 18:59
عید است و هوا شمیم جنت دارد نام خوش مصطفی حلاوت دارد با عطر گل محمدی و صلوات این محفل ما عجب طراوت دارد رویا جون عید سعید غدیر خم مبارک باد به امید سلامتی برای شما و خانواده ی عزیزت در این شب عزیز
رویــــا
پاسخ
عیدتون مبارک باشه ریحانه جونم و ممنونم که توی این روز عزیز خواهرت رو فراموش نکردی گلم...مرسی نازنینم
مامان ریحانه
9 مهر 94 19:45
سلام رویا جون انشالله که بلا دوره عزیزم دور از جونت خواهر کوزت چیه حالا میگی کوزت یه چند روزی یه ویروس افتاده بود به جون شوهر جان ما هم شده بودیم همینی که شما می فرمایید هی براش آبمیوه بگیرو کمپوت آناناس باز کنه هیچی خواهر با پرستاری خوب من شکر خدا سر پا شد بهش می گفتم وجدانا من مریض بشم تو اینهمه بهم سرویس میدی رک و راست گفت وجدانا نه آره خواهر دست ما نمک نداره ممنون عزیزم بچه ها خوبن امیدوارم ثمین و حدیث عزیزم تا الان خوب شده باشن خواهش میکنم عزیزم من که کاری نکردم ماشالله شما هنرمندی حالا بیا هی بهم تعارف کنیم تا روی هر چی هنرمنده کم کنیم
رویــــا
پاسخ
ای جانممممممم قربونت بشم میدونم خواهر شوهرامون عمرا مثل ما نمیتونن پرستاری کنن...گلم بلا دور باشه از اینکه گفتی حال بچه ها خوبه خوشحال شدم گلم
محجوب بانو
14 مهر 94 22:34
سلام خانومی خوشکل بوی بهشت ما یه پست خوشکل و جدید داره خیلی خیلی خوشحال میشیم بیای پیشمون و برامون نظر بزاری و لایک مون کنی نظر یادت نرررررررررررررررررره مهربون منتظرت هستیم
رویــــا
پاسخ
سلام نازنین بانو به روی چشم گلم حتمی میام
مامان اهورا
19 مهر 94 22:31
عزیزم تولدت مبارک باشه ایشالا 120 سالگیت
رویــــا
پاسخ
مرسی خاله عزیزمممم...لطف کردین و ممنونم از حضورتون توی وبلاگم
محجوب بانو
25 مهر 94 22:17
سلام دوست عزیز وگلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم بوی بهشت ما آپ شده، خیلی خوشحال میشیم پیشمون بیایید و برامون یادگاری ( نظر و لایک )بذارید بی صبرانه منتظر هستیم،مهربونم
رویــــا
پاسخ
سلام عزیزم...به روی چشم گلم
مامان ریحانه
5 آبان 94 19:35
سلام رویا جون پس کجایی تو نیستی دخترای نازت خوبن نگرانت شدم دوست خوبم الهی که هر جا هستی شاد باشی
رویــــا
پاسخ
سلام ریحانه جونم ..قربونت بشم یه چندوقته سرم گرمه شوشو جان و دخملیا هست حتما خدمو میرسم نازنینم
مامان فهیمه
6 آبان 94 10:24
سلام عزیزم... زیادی دیر اومدم برای تبریک ولی خب به بزرگی خودت و خنده های خوشگل دخملات ببخش... ببوس جفتشون رو ... همیشه شاد باشین
رویــــا
پاسخ
سلام فهیمه جونم...خیلی خوش اومدی عزیزم...قدمت رو چشمام جا داره گلم این چه حرفیه..لطف داری عزیزم
مامان مهری
18 آبان 94 9:53
ثمین جون هشتمین سالگرد شکفتن ات مبارک. امیدوارم همیشه موفق باشی. مامان رویا جون دستت درد کنه چه بامیه های خوشگلی . چه کیکی. واقعا عالی اند.
رویــــا
پاسخ
مرسی عزیزم خجالتمون نده گلم
سایه
14 مرداد 95 6:38
سلام رویا جون گلم خوبی؟؟ پستتو خوندم ونظر گذاشتم و دوست دارم تو هم بیای چندتا مطلب آشپزی خوندم نظرتو بزاری حتمااااااااااااااااااااااااااا راستی من پیشاپیش لینکت هم کردم اگه افتخار لینک کردن دادی منو با عنوان, "" طلابانو-جذاب ترین های آشپزی برای مامان ها"" لینکم کن گلم منتظرتم
رویــــا
پاسخ
ممنونم و لطف کردین...به روی چشم عزیزم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 فروردین 99 4:32
سلام خانمی من شما رو با افتخار دنبال کردم ممنون میشم شماهم وبلاگ منو دنبال کنید❤😚
رویــــا
پاسخ
سلام ممنونم😍